dijous, 26 de juny del 2008

El Twitter

Bona tarda,
He de reconèixer que m'ha costat molt tornar a escriure i la culpa de tot la té el twitter. És la nova versió dels mini-blogs, una manera diferent d'entendre el món virtual. Però avui havia decidit quan m'he llevat que havia de fer un post nou pel meu blog, perquè la gent no pensi que ho tinc molt molt molt despenjat. La verita és que ho intento cada dia, però sempre passa alguna cosa diferent. Un dia no t'enrecordes, un altre no en tens ganes, un altre vols però no pots, etc... tot són excuses!!!
Avui ja m'he llençat i ho he aconseguit, només ha sigut un post per demanar disculpes i per passar la pilota a la plataforma TWITTER.
Ho intento cada dia però.........

Per altra banda també us adjunto les activitats que es fan des d'ahir a la Pineda, les activitats de fidalització. L'acte de presentació es va fer el dimecres dia 18/06/08




Actes de Fidalització de La Pineda:

http://www.lapinedaplatja.info/html/noticia.cfm?id=360&idioma=CAT



També us adjunto la meva pàgina del twitter, per si a algú li interessa.

http://twitter.com/xaviergraset

Vinga doncs, a continuar.


Xavier





2 comentaris:

Tonet001 ha dit...

Ja ha costat, ja... però bueno, ànim. A això del Twitter no li acabo de trobar el què. És una manera de tenir informat al teu entorn, o curiosos, de pensaments, de fets... sense donar-li gaires voltes, una manera de deixar la empremta diària, no sé.

S'assemblea al bloc però amb format de xat. De fet sempre de diaris personals en paper n'hi ha de tota mena: els que semblen novel·les, que et descriuen fil per randa el que hom a fet, i els curts tipus: "avui he anat a fer una cervesa amb menganita", i, naturalment, això té una traslació al món virtual.

Joan Roigé ha dit...

Llavors aquest blog queda tancat, queda en standby o segueix funcionant?

Salut!