diumenge, 23 de març del 2008

MOSCOW

Aquesta setmana he tingut la sort de poder visitar una ciutat com Moscú. La veritat és que em feia molta ilusió poder anar-hi, veure la Plaça Roja, veure el Kremlin, els russos i com viuen aquesta gent que a l'estiu ens envaeixen.
Aquesta és la imatge de la Basílica que es troba situada a la Plaça Roja.

El que em vaig adonar és que els russos són gent molt especial, gent que sempre has de d'intentar treurel's-hi un somriure, i la veritat és que costa bastant. Són gent malhumorada i suposo que és normal amb el temps meteorològic que tenen. Jo només he estat quatre dies justos, però he vist nevar, ploure, vent i de tan en tan una miqueta de sol. Quan fas una visita a un país com aquest t'adones que nosaltres aquí potser no valorem com hauriem de valorar el temps que tenim.

Una altra cosa que em va sorprendre força és el tema dels taxis. Allí hi ha molts pocs taxis oficials, sobretot el que hi ha són taxis ilegals que et porten on vulguis, sempre pactan el preu abans. Són gent del carrer que aprofita que ells van en cotxe per treures alguns rublos per arribar a final de mes. Un de molt bo va ser quan vam anar a agafar un taxi que tenia el cartellet, però quan vam entrar va desconnectar la llum i el va treure del sostre. Ells són així.

Aquestes són algunes coses de Moscú, però continuré explicant-ne d'altres.

Continuarà...........

Xavier

3 comentaris:

Tonet001 ha dit...

Explica, explica...

Joan Roigé ha dit...

Interessant... No resulta una mica "hortera" la plaça roja? És que sembla una fala... jejeje

Joan Roigé ha dit...

Una falla vull dir... com les de València..